Shiva Bloemberg versterkt directie

meesman_shiva_020518-028_re_hr.jpg24 mei 2018

Hendrik Meesman en Jacques Wintermans hebben begin dit jaar Shiva Bloemberg (33) verwelkomd binnen het directieteam van Meesman. Zij zijn ervan overtuigd dat Shiva een belangrijke bijdrage gaat leveren aan de verdere groei van Meesman. De missie van Meesman om een beleggingsoplossing aan te bieden die objectief gezien voor de klant het beste is, sluit naadloos aan bij de ambitie van Shiva om vooral jongeren aan te moedigen op een solide en verantwoorde manier vermogen op te bouwen. Zodat zij de regie over hun financiƫle toekomst in eigen hand hebben. Graag stelt Shiva zich aan u voor.

Ik ben gestart bij Meesman met een heldere ambitie: het besef creëren bij het brede publiek dat het essentieel is om de regie te pakken over je eigen financiële toekomst. Door toenemende financiële onzekerheden, zoals de terugtredende overheid, werkgevers die minder regelen en de toename van ZZP-ers, wordt dit belang alleen maar groter. De financiële verantwoordelijkheid verschuift steeds meer van het collectief naar het individu. De regie pakken doe je door te genieten van het leven, maar tegelijkertijd ook geld opzij te zetten. Door te zorgen voor een eigen appeltje voor de dorst, voor het moment dat jij daar zelf behoefte aan hebt. Vermogen opbouwen door te beleggen geeft je zelfstandigheid, het geeft je ruimte om keuzes te maken. Ik wil dat deze boodschap terecht komt bij een breed publiek. Bij mensen die beleggen bij dure vermogensbeheerders. Bij leeftijdsgenoten die iedere maand geld overhouden en dit nu op een spaarrekening zetten en zichzelf zo ernstig tekort doen. Bij vrouwen die, zo blijkt uit onderzoek, beter kunnen beleggen dan mannen, maar de stap niet durven te zetten omdat de heersende gedachte nog steeds is dat beleggen moeilijk of griezelig is. Ik wil deze angst wegnemen. Indexbeleggen is de default optie, want je behaalt op een no-nonsense manier goede resultaten.

Mijn belangrijkste taak binnen Meesman Indexbeleggen is om er met de afdeling Operations voor te zorgen dat wij onze klanten nu en in de toekomst de best mogelijke service kunnen bieden. Alleen dan kun je een platform creëren voor bovenstaande boodschap. Het huis moet op orde zijn en in de ontwikkeling voortdurend meegaan met de klantwens. Ook moet er ruimte zijn om de groeiambitie te verwezenlijken. Daarnaast moeten wij blijven voldoen aan de veranderende wet- en regelgeving.

Voor de communicatie met onze klanten is onze online omgeving een essentieel onderdeel. Wij zijn een online dienstverlener en dus moeten onze klanten de beschikking hebben over een persoonlijke pagina waarop de gewenste informatie beschikbaar is en de klant zelf rekeningen kan beheren. Wij staan voor eenvoud, maar de informatie moet ook duidelijk en gebruiksvriendelijk zijn en onze klanten aanspreken. MijnMeesman is een goede basis, maar er blijft altijd ruimte voor verbetering. Zo is bewezen dat mensen informatie met visuele aspecten veel beter opnemen en onthouden. Op dit moment werken wij hard aan een optimalisatie van MijnMeesman. Ik hoop daar spoedig meer over te kunnen vertellen.

Naast de mogelijkheid voor u als klant om alles zelf online te regelen, blijft er altijd de mogelijkheid voor persoonlijk contact met ons op het moment dat u daar behoefte aan heeft. Voor vragen kunt u bij ons terecht en mag u van ons een duidelijke, deskundige reactie verwachten. Ook dat hoort bij Meesman Indexbeleggen.

Ik wil u een optimale service en ervaring bieden als klant van Meesman. Met een goed rendement voor u als belegger. Mocht u hier met mij over in gesprek willen, plan ik daar graag een moment voor in.

Vind Shiva op LinkedIn

« Ga naar overzicht